, , ,

Roda de premsa de presentació del Gran Recapte 2023

El divendres 10 de novembre, va tenir lloc al Saló Lanaspa de la Fundació Busquets la roda de premsa de presentació del Gran Recapte 2023 del Banc dels Aliments de Barcelona.
Aquesta roda de premsa fou presidida pel Sr. Miquel Font, president de la Junta del patronat de la Fundació Busquets, que va agrair al Banc dels Aliments que hagués triat les nostres instal·lacions per a dur a terme aquest acte com també la gran tasca que duu a terme en la nostra societat;la Sra. Elisabet Viladomiu, recentment nomenada secretaria general del Banc dels Aliments, el Sr. Víctor Pedragosa, coordinador dels delegats locals del Banc dels Aliments i de les Sres. Gemma Molins i Laura Mendiluce co-delegades a terrassa de la Fundació Banc dels Aliments de Barcelona.
En acabar la roda de premsa la nova secretaria general i les delegades locals van mantenir una reunió amb el president de la Junta del Patronat i van aprofitar per conèixer les instal·lacions.