, , ,

3a edició de la Papanoelada Motera!

El dia 16 de desembre la Fundació Busquets ha rebut la 3a edició de la Papanoelada Motera!
El grup organitzador del Club de Motards Basuraider ha tornat a muntar aquesta iniciativa per a portar la il·lusió d’aquests dies de festes a infants que viuen al centre d’acollida de la Fundació. És una iniciativa fantàstica i ha estat molt emocionant! Moltes gràcies. A tots els que heu col·laborat.
Els Pares Noels motoritzats ens han visitat. Quina emoció! Quina il·lusió els ha fet als infants aquesta visita. El Pare Noel Cap, cridava a cada nen pel seu nom i li donava una joguina adequada a la seva edat.
També ha estat testimoni d’aquesta visita el Sr. Jordi Ballart, alcalde de la nostra ciutat. Moltes gràcies per estar acompanyant als infants en un dia tan especial per a ells i elles.
El patí ple de motos, cotxes i pare Noels… Els infants amb la seva joguina. Que bonic!